2010-09-01

det är länge sen sist, har inte varit speciellt motiverad till att skriva nåt, livet är i vissa stunder bra och sen har det fallit igen. ångesten greppar tag och vrider om i buken och sen är det solsken i livet igen... snacka om att det flackar fram och tillbaka i känslorna.

jag har börjat arbeta 75% och jag trivs rätt bra. jag kommer nog att få en tjänst där jag är nu. chefen är jättebra hon har varit med mig sen denise dog.

simon det kräket tog ett återfall och jag gav upp!! nu ligger han på missbruk igen och ska till kronan sen. jag har bett han skaffa en egen lägenhet och det ska han göra, han ska börja söka imorgon säger han. det är synd om han, han har ju adhd eller nåt sånt och har svårt och hans barndom ska vi inte ens ta upp hur den har påverkat honom men han har ju trotts allt ett eget ansvar över sitt liv som han måste lära sig att ta hand om. och kan han inte det så måste han lära sig att be om hjälpl innan han tar till drogen.....

nu är hösten här och julen känns närmare och jag får gåshud... hur ska jag göra? hur ska jag få till en jul? vad kan jag förändra för att det ska kännas helt ok med jul?

jag har en stor hemlighet på gång... eller rättare sagt två hemligheter och plötsligt ser livet lite lättare ut på nåt konstigt sätt. men det tar vi tag i lite senare.. ha det gott så ses vi en annan dag. tjolahej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0