natt svart

hej
jag har inte orkat skriva på länge, livet har verkligen varit pest, simon har fått besöksförbud 9 oktober men han fortsätter att terra, jag ringer polisen och polisen skickar vidare till åklagaren och sen vänta....vänta och vänta tills nya anmälningar kommer in på löpande band men ingenting händer. jag fattar inte hur mycket en människa får göra innan de tar in honom eller ger böter eller häktar honom.

det är sanslöst hur någon kan komma undan med så mycket. igår körde han på en tall med sin nya bil och den blev totalkvaddad, han var full och inge körkort för den plocka de av honom för en tid sen. han var på min dotters grav och plocka bort alla brinnande ljus och kastade dem. hur tänker man då? jag begriper inte hur han kunde bli så här?

Men jag inser ju att det är mig han vill åt. och han har ingen spärr alls. men mina krafter tar ju slut och jag känner bara att detta liv är inge liv. jag vet inte hur det ska ordan sig. och hur man ska orka ta sig vidare.

Jag har inte orkat gå till graven idag för att jag är helt slut, men min vän har varit där och tänd nya ljus, jag blir så himla ledsen när han gör så här mot mig. Att han inte ens har respekt för mitt barn som faktiskt ligger där.

Sen undrar man vad jag har gjort för fel när jag får vara med om allt skit som händer. man känner sig så himla ensam. och man orkar inte ens berätta till sina vänner om allt som sker för allt tar sån energi av mig. jag orkar inte ringa och beklaga mig. jag orkar inte sitta och berätta allt som varit för jag får dra detta med polisen om och om igen utan att något händer.

Livet suger skit just nu, och jag ser bara ett jävla mörker när man ser mot framtiden, ska det vara så? alla säger att jag är så duktig och att jag är en kämpe men det är ju ingen som är här och ser konsekvenserna av allt, då är man ensam och musten har helt försvunnit. kvällarna går åt till att grina och må dåligt och denna enorma ensamhet tär på mig. jag vill bara ha tillbaka mitt barn!!

Idag fick kim förhandla med simon om att jag skulle få tillbaka min garagenyckel och han tömde de sista sakerna från garaget och det tömde mig på den sista energin jag hade för idag. simon har ringt flera gånger idag och idag orka jag inte ringa polisen mer. det känns så jävla meningslöst. Allt är kört till botten. precis allt. detta är en mardröm.

I morgon skulle Denises kompis Rebecka komma hit, vi ska gå till graven tillsammans. Det är skönt att kunna dela detta med någon.

Ja nu har jag inte så mycket mer ork jag hör av mig igen snart kram






Kommentarer
Postat av: Lina

Lilla du. Jga vill verkligen att du ska veta att jag ser upp till dig. Du får gå egenom så enormt mkt som en människa absolut inte sak gå igenom. bLir så arg när jag läser allt som den där Simon gör mot dej. Fy å usch. Du är vekligen en underbar människa Pia. Jga måste komma förbi nån dag då jag blivit frisk. Har tagit den där sprutan hade feber igår men idag känns de bättre. Men har som ingen energi kvar i kroppen. Usch men jag antar stt de är bättre än svin influensan Hehe. Men du puss på dej så får vi höras <3

2009-11-13 @ 11:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0